Оплата та доставка
Оплата:
Будь яке замовлення відправляється з передплатою. Сума передплати оговорюється з менеджером. Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер для узгодження суми передоплати. Залишок суми Ви зможете оплатити післяплатою під час отримання товару.
1. Оплата рахунку за реквізитами
Після оформлення замовлення на вказаний Вами e-mail буде відправлено рахунок з реквізитами та сумою. Замовлення буде відправлено у найближчий день відправки за графіком, після надходження грошей на рахунок.
2. Оплата карткою.
Після натискання кнопки "Підтвердити спосіб оплати" буде відображено кнопку "Перейти до оплати". На сторінці оплати Ви можете вибрати оплату карткою 100%, розстрочку або ж оплату частинами.
Доставка:
Доставка за рахунок покупця. Відправка здійснюється зі складу в м.Черкаси.
1. Нова Пошта
- Доставка здійснюється по всій території України. Термін доставки від 3 до 7 днів.
- Знайти найближчого до Вас відділення можна на сайті «Нова пошта».
- Безкоштовне зберігання замовлення у відділенні - 5 календарних днів. Якщо після закінчення цього терміну ви не отримаєте замовлення, товар повернеться до продавця.
- Після відправки товару ви отримаєте СМС повідомлення з номером транспортної накладної.
- Ви можете відстежити Ваш вантаж самостійно на сайті.
- Про прибуття товару у відділення ви будете сповіщені СМС повідомленням від «Нова пошта».
- Додаткова комісія за накладений платіж, становить 20 грн + 2% від суми.
2. Укрпошта Експрес - доставка по Україні з оптимальним співвідношенням ціни і якості.
- Вартість доставки залежить від ваги, розмірів посилки та відстані.
- Зручна градація посилок по вазі і зрозумілі тарифні зони - ознайомитися з тарифами можна на сайті УкрПошта.
- Адресна доставка або у відділення.
- Накладений платіж для товарів (до 50 000 грн)
3. Адресная доставка Україною
- Вартість залежить від габаритів меблів, розраховується індивідуально у менеджера.
- Доставка товару проводиться по всій Україні зі складу в м Черкаси.
Шановні покупці!
При отриманні вантажу ви маєте право розкрити упаковку і перевірити товар на комплектність, відсутність браку або пошкоджень.
Якщо були виявлені істотні пошкодження, ви повинні разом з представником служби доставки скласти акт відмови від прийому вантажу, де вказуєте всі дефекти.
Якщо в момент прийому вантажу виникли питання, обов'язково зв'яжіться з консультантом CRUZO за телефоном 067 343 77 53. Наш фахівець допоможе і проконсультує.
Якщо товар був оглянутий без присутності представника служби доставки, CRUZO знімає з себе відповідальність за комплектність і наявність будь-яких пошкоджень.
Гарантія:
На нашу продукцію надається офіційна гарантія. Гарантійні терміни встановлюються виробником і складають 12 місяців, за умови дотримання рекомендацій з експлуатації виробу.
Повернення товару:
Терміни, умови та порядок повернення товарів належної якості:
- Повернути товар можна протягом 14 днів.
- Транспортні витрати з повернення товару покупець бере на себе.
- Товар має бути запаковано так само, як при отриманні. Інакше перевізник відмовиться приймати відправлення.
- Сплачені кошти за товар буде повернено, відповідним до оплати способом, покупцеві після отримання товару продавцем впродовж 3-х робочих днів.
Терміни, умови та порядок повернення товарів неналежної якості:
- у разі виявлення фабричного браку товару, його можна повернути протягом 14 днів.
- Транспортні витрати з повернення товару продавець бере на себе.
- Товар має бути запаковано так само, як при отриманні. Інакше перевізник відмовиться приймати відправлення.
- Сплачені кошти за товар буде повернено, відповідним до оплати способом, покупцеві після отримання товару продавцем впродовж 3-х робочих днів.